مزایای پرینترهای بلوتوثی و شارژی

مزایای پرینترهای  بلوتوثی و شارژی

.ببرنامه ها و مزایای پرینتر بلوتوث

با توسعه فن آوری بلوتوث، مردم بیشتر و بیشتر مایل به خلاص شدن از زحمات دستگاه های سیمی هستند. با این حال، با توجه به تاثیر حجم، چاپگر راه حل بسیار خوبی ندارد، بنابراین چاپگرهای بلوتوث این روند را دنبال می کنند. روش قابل حمل، روش چاپ بی سیم، توسط مصرف کنندگان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

چاپگر بلوتوث استفاده از فن آوری بلوتوث در چاپگر است، برای خلاص شدن از ناراحتی ناشی از اتصال چاپگر و دستیابی به چاپ بی سیم. این می تواند کابل های ناخوشایند را روی دسکتاپ کاهش دهد و می تواند چاپگر را از میزبان حرکت دهد و آن را در یک مکان مناسب در اتاق قرار دهد.

 

مشخصات فنی بلوتوث در سطح جهانی یکپارچه شده است. چاپگر بلوتوث را می توان به طور گسترده ای در نرم افزار عضو استفاده کرد و می تواند برای چاپ های تلفن همراه مانند شماره کارت عضویت، نظارت پلیس، امور دولتی، حفاظت از محیط زیست، بهداشت و تست استفاده شود.

فناوری بلوتوث یک فناوری در زمان واقعی است. این یک زیرساخت ثابت نیست و نصب و راه اندازی آسان است. این نیازی به اتصال به کابل ندارد و برای استفاده آسان است. این می تواند به سادگی با تکمیل جفت شدن استفاده شود، و آستانه عملیاتی کم است.

در مقایسه با روش های مادون قرمز و دیگر، پروتکل انتقال بلوتوث دارای مزایای چشمگیری در سرعت است. حداکثر سرعت تئوری بلوتوث 4.0 به 24 مگابیت بر ثانیه می رسد.

اگرچه مزایای زیادی وجود دارد، زیرا پروتکل انتقال بلوتوث مشابه سایر دستگاه های 2.4G است که سیگنال مشابهی از این گروه دارند، به ناچار منجر به دخالت سیگنال در یکدیگر خواهد شد. علاوه بر این، پروتکل بلوتوث یک فناوری رایگان نیست. هر سازنده ای که از این فناوری استفاده می کند، باید هزینه ثبت اختراع را به سازمان پرداخت کند. این بخشی از هزینه نیز در هزینه نشان داده می شود

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد